Welkom op onze website. Door gebruik te maken van deze website, gaat u akkoord met de vermelde algemene voorwaarden. Deze gebruiksvoorwaarden kunnen door ons gewijzigd worden. De gewijzigde gebruiksvoorwaarden zijn van kracht op het moment dat ze op de website geplaatst worden.
De website en alle eigendommen behorende tot of geassocieerd met HumanInsight, met inbegrip van alle merk- en/of handelsnamen, logo’s en software, en alle informatie en andere inhoud op deze website zijn en blijven ten allen tijde onze eigendom en zijn beschermd door wereldwijde auteursrechten en internationale contractsbepalingen. U gaat hierbij akkoord dat u onder geen enkele omstandigheid inbreuk maakt op deze rechten.
Alle persoonlijke informatie die u aan ons verstrekt wanneer u deze website gebruikt, zal worden verwerkt in overeenstemming met ons Privacybeleid.
De prestaties van HumanInsight bestaan uit (1) het organiseren van opleidingen, trainingen, workshops, inspiratiesessies, intervisies, supervisies, coaching, opleidingsformules, leertrajecten, e-learning, online opleidingen, (2) het verlenen van advies en adviestrajecten, en (3) de logistieke en organisatorische ondersteuning hiervan voor de klant. Hierna worden deze prestaties gezamenlijk aangeduid als 'Opleidingen'.
Bij niet-betaling van de factuur op de vervaldag, rekenen we de wettelijk bepaalde nalatigheidsinteresten aan: 8,5% op jaarbasis.
Klachten moeten ons binnen de 8 dagen na factuurdatum bereiken.
Voor Incompany Trainingen geldt de volgende regeling:
De klant kan de geplande trainingsdagen van een incompany opleiding kosteloos verschuiven tot 5 weken voor het begin van de geplande trainingsdagen.
Bij verschuiving van de geplande trainingsdagen van een Incompany Training minder dan 5 weken voor het begin van de geplande trainingsdagen betaalt de klant ook alle kosten die door HUMANINSIGHT reeds gemaakt werden voor reservatie van leslokalen m.b.t. deze Incompany Training.
The services rendered by HumanInsight consist of (1) the organisation of education, training, workshops, inspiration sessions, intervisions, supervisions, coaching, training formulas, learning trajectories, e-learning, online training, (2) the provision of advice and consultancy trajectories, and (3) the logistical and organisational support thereof for the client. Hereafter, these services are collectively referred to as 'Training Courses'.
The following arrangement applies for In-company Training Courses.
The customer can reschedule the planned training days of an In-company Training Course free of charge up to five weeks before the start of the scheduled training days.
Les relations contractuelles entre HumanInsight CommV, dont le siège social est établi Kleine Goddaard 12 box 3.3, 2000 Anvers, enregistrée à la BCE sous le numéro BE 0740.959.244 (ci-après dénommée « HumanInsight »), et le client sont régies par les présentes conditions générales.
Le Conditions Générales prime les conditions générales et/ou autres du client, même si ces dernières prévoient qu’elles s’appliquent de façon exclusive.
Toute dérogation au Conditions Générales n’est possible que moyennant l’accord préalable et écrit de HUMANINSIGHT. HUMANINSIGHT se réserve le droit de modifier les dispositions du Conditions Générales.
Les prestations de HUMANINSIGHT ont pour objet l’organisation de formations, trainings, coaching, formules de formation, programmes d’accompagnement, trajets de développement, e-learning, formations en ligne et toutes autres formes de formation ainsi que le soutien logistique et organisationnel de formations pour le client. Les prestations seront collectivement dénommées ci-après « (les) Formations ».
Pour les Formations Intra-Entreprise, les règles sont les suivantes.
Le client peut reporter sans frais les journées de formation prévues d’une Formation Intra-Entreprise jusqu’à 5 semaines avant le début des journées de formation prévues. .